[Friesland] Is hier iemand

abouka abouka op telfort.nl
Vr Jul 1 00:40:44 CEST 2016

hoi Frank,

er zijn vast wel friese piraten, maar t blijft een lastig volkje , die
friezen,..vraag de romeinen maar....
zelf sta ik eigenlijk altijd achter "wat de piraten vinden' ...ben zelfs
lid (én betaal de daarbij horende kontributie!)
maar ik ben volgens mij ook lid van de dierenpartij,..omdat ik het ook
regelmatig erg eens  ben met wat zij "vinden",..voor zover ik dat
theater allemaal volg  (en omdat ik een grappige opwindradio kreeg als
ik lid werd trouwens...lol)
maar tegelijkertijd ben ik zo anarcho dat ik tegen"parijen",
"demokratie' en "verkiezingen" ben,...
dus "politiek" gezien gaat niemand iets aan mij hebben ( behalve
tegenwerking!!)
maar mocht ik me voor eoa "buitenparlementaire aktie" voor de piraten
nuttig kunnen maken dan doe ik graag mee, als ik er de lol van in kan
zien tenminste...dat dann weer wel.

grr

bouke
leeuwarden