[Eindhoven maillijst] Fw: Vorming van een 1 meicomité

Piratenpartij Afdeling Eindhoven eindhoven op piratenpartij.nl
Ma Nov 28 13:41:41 CET 2022

Hallo,

Ja, als het binnen de statuten en de uitgangspunten van de Piratenpartij past.

--
Met vriendelijke groet,

PPE - Piratenpartij Afdeling Eindhoven / Brabant
Wim Bollen