[Den Haag] Kroegmeetings in Dordrecht

Gert Jan Kleinpaste gjk1960 op hotmail.com
Za Okt 14 10:10:59 CEST 2017

Hoi,

De Piratenpartij doet in Dordrecht niet mee aan de gemeenteraadsverkiezing. Lijkt mij verstandig dat de partij zich richt op studentensteden. Eenmaal zetels behaald in die steden ontstaat er een betere basis om op voort te bouwen.

Vr.groet?
Gertjan Kleinpaste

Verstuurd vanaf mijn iPhone