[Democratie] Polly

Thijs Markus thijs.markus op piratenpartij.nl
Za Jun 22 11:40:04 CEST 2013

Ik heb ooit es op een blauwe maandag een jaartje game design gedaan en
daar zat een aardige slok user interaction (design) bij, dus vanuit die
hoek kan ik misschien wel helpen tegen de tijd dat het zover is. Volgens
mij heeft Danny Palic (pegla) user interaction afgemaakt, dus misschien
ook een idee om hem een shout te geven. Is er al een design document oid
gemaakt?