[Democratie] Polly

Marco van Hulten marco op piratenpartij.nl
Za Jun 22 10:23:54 CEST 2013

Beste Steven, anderen,

Op vr 14 jun 2013 16:52:57 CEST schreef stevenv op anker.piratenpartij.nl:
> Introductie
> In samenwerking met de Australische piratenpartij gaan wij onze
> eigen e-democracy software ontwikkelen, genaamd Polly. [...]

Interessant!

> Ik wil graag meehelpen met programmeren!
> Dat kan, Polly wordt geprogrammeerd op basis van python en
> MongoDB. Mocht je hierin ervaring hebben en willen meehelpen,
> laat het ons weten of meld je aan bij de afdeling ICT.

Ik wil helpen met op de eerste plaats vertalen en testen, zodra dat van
toepassing is.  Ik ken geen Python (maar wel C++).  Momenteel heb ik
weinig tijd, vanaf november heb ik meer tijd.

Marco