[Delft] Delft Verzamelmail, Volume 70, Nummer 1

Piratenpartij Delft delft op piratenpartij.nl
Ma Jul 12 14:22:27 CEST 2021

Goedemiddag Peter,

Wat jammer dat je de kroegmeeting daardoor gemist hebt!

Je kunt instellen dat je de maillijst berichten ook direct ontvangt door
in te loggen op:
https://lists.piratenpartij.nl/mailman/options/delft

En daar dan de optie 'Verzamelmail ontvangen' op Uit zetten.

Groet,

Jos