[Delft] KroegNiet Piratenpartij Delft, vrijdag 10 december

Reinier Bakels reinier.bakels op gmail.com
Vr Dec 10 17:35:46 CET 2021

ik zie nu pas dat het online is - maar ik ga naar een gezellige
Weihnachtsmarkt - die met 3G gewoon doorgaat (een aantal althans). Wel
strenge toegangscontrole en aanwezigheidsregistratie met de LUCA app.

>>> REINIER