[Delft] Huawei

Reinier Bakels reinier.bakels op gmail.com
Ma Mrt 25 14:34:12 CET 2019

Dank je. We trekken dus dezelfde conclusie. Heb je het item in Buitenhof
gezien?

Ambassadeur Hoekstra zei dat ze source code hadden gekregen maar een andere
versie dan op de testapparatuur was geïnstalleerd.
Verder kwam hij met de reuzensmoes dat er nu misschien niets onoirbaars te
zien was, maar dat het al erg genoeg was dat de Chinezen *in potentie* ooit
kattenkwaad konden uithalen, omdat er telkens nieuwe versies komen van de
software.
De suggestie was duidelijk: we moeten bang blijven!

Ik word er nostalgisch van: nu weer eens niet de moslims die de wereld
overnemen maar ouderwets het "gele" gevaar.