[Delft] Huawei

Reinier Bakels reinier.bakels op gmail.com
Ma Mrt 25 12:58:08 CET 2019

Jullie hebben natuurlijk ook gehoord dat politici menen dat het gebruik van
Huawei producten in de 5G infrastructuur een (groot) risico vormt. Gisteren
nog ambassadeur Hoekstra (van Nederlandse afkomst inderdaad) in Buitenhof.
Ook Groen Links wil geen Huawei in de 5G infrastructuur zien.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het probleem zo niet verzonnen
dan toch zwaar overdreven wordt, om Amerikaanse producten te verkopen die
het kennelijk niet redden zonder bangmakerij. Past helemaal in het "America
First" beleid van Donald T.

Hebben jullie hier een mening over?

reinier