[Delft] Nieuwe vrijwilliger op Social Media ZH?

edwin ijsman edwin op piratenpartij.nl
Do Sep 20 16:07:04 CEST 2018

Pp zuid-holland is een account van het project om een provinciale afdeling op te zetten in ZH, geïnitieerd ergens medio 2014. Zoals bij wel meer accounts heeft Rudolf deze aangemaakt.
Ik heb al gecheckt of ik rechten had om de post op Facebook te verwijderen. Dat lukt niet.
Ik heb wel iemand die een biertje met Rudolf wil gaan drinken om eea op diplomatieke wijze te bespreken. Deze persoon heeft zijn contactinfo nu.