[Delft] plan - kleine lokale debatten donorref.

Leontien Wafelman lswafelman op gmail.com
Zo Apr 22 23:39:01 CEST 2018

Hallo Rico,
Ik zal het inbrengen bij PPA. Momenteel ben ik te druk met PC om hierin
actief te worden.
Groeten, Leontien.

Op zo 22 apr. 2018 om 20:26 schreef Rico Brouwer | PPNL <
rico op piratenpartij.nl>