[Delft] Sleepwet, stand van zaken en Actie!!

Geert-Jan geertjan op piratenpartij.nl
Ma Sep 25 22:10:22 CEST 2017

Namens Marlou van Sleepwet:

"Hierbij de stand van zaken van onze kant.

Gisteravond stond de teller op 85.994 verzoeken.

Op de website, https://sleepwet.nl/help.html, zijn gratis flyers te
bestellen. I.c.m deze mogelijkheid willen we zaterdag 30/9 gebruiken als
"nationale hardcore flyerdag". We hopen dat er meer media-aandacht komt
zodra er meer mensen op straat zijn, en we verwachten dat vrijwilligers
eerder gaan flyeren er ook veel anderen meedoen. We gaan mensen ook
vragen foto's te delen op sociale media op 30/9. Iedereen kan hier dus
aan meedoen.
Voor deze flyerdag ben ik bezig met een documentje dat vraag/antwoord en
voor/tegens over het referendum/de sleepwet bevat.

Als laatste hebben we nu een (gecoördineerd) netwerk van vrijwilligers,
waar ze kunnen samenwerken op nationaal en regionaal niveau, d.m.v.
e-mail en Slack. Mensen die zich hierbij willen aansluiten kunnen mailen
naar contact op vrijwilligers.sleepnet.nl (staat ook bovenaan de help-mee
pagina). Op dit moment zitten er nog niet genoeg mensen op de Slack,
daarom deel ik het ook met jullie. De volgende stap wordt denk ik
studieverenigingen van informatica studies mailen, in de hoop dat die
zelf willen helpen of mensen kennen die dat willen.

Zou jij deze informatie kunnen doorspelen naar de rest van de piraten in
Nederland?"

Dus bij deze, kom in actie en doe mee!!  #datreferendumkomter

--
Met vriendelijke Arrrrh!! Geert-Jan

E: geertjan op piratenpartij.nl
W: delft.piratenpartij.nl