[Delft] [Kieslijst] Handtekeningen

Leo van Oudheusden leo.j.van.oudheusden op gmail.com
Di Jan 24 22:15:29 CET 2017

beste Michiel
Verbaasd te vernemen dat de H9 formulieren nog niet compleet zijn.
Volgens de kieswet gegevens kunnen er ook op maandag nog H4 formulieren
ingeleverd worden. Zoals in een eerdere mail kunnen districten waar we het
niet zouden halen zoals bonaire ervan afgetrokken worden. Dus 570
verklaringen zijn dan voldoende

Op 24 januari 2017 om 20:20 schreef Bestuur Piratenpartij <
bestuur op piratenpartij.nl>:

> Hoi allemaal
>
> De meesten weten het al maar we moeten echt alle zeilen bijzetten om mee
> te kunnen doen aan de verkiezingen.
> We hebben veel meer handtekeningen nodig, en nog lang niet alle
> mogelijkheden zijn uitgeput. Iedereen die denkt dat het zo'n vaart niet
> zal lopen: jouw hulp hebben we juist nodig!
>
> Ga voor het gemeentehuis staan om mensen met een formulier naar binnen
> te loodsen! Spreek met mede piraten af zodat je niet alleen staat!
>
> Vraag je familie, je collega's, je huisgenoten, je leerlingen, je buren,
> [...]

met vriendelijke groet

Leo J van Oudheusden
kinderarts
Spreekuur volgens afspraak:   *Noord 84a,  1741BG   Schagen (logopedie)*
Hanzeplein 109
9713 GW  Groningen
SKYPE consult volgens afspraak
*M +31 6 80072635    Gewijzigd nummer*