[Delft] Fwd: [Rotterdam] Campagne brainstormen e.d. Rotterdam

Jos josdaboss op gmail.com
Do Feb 23 12:53:35 CET 2017

FYI: Dinsdag een speciale meeting in Rotterdam.

Jos

---------- Forwarded message ----------
From: frankkie12345 <frankkie12345 op gmail.com>
Date: 2017-02-23 1:46 GMT+01:00
Subject: Re: [Rotterdam] Campagne brainstormen e.d. Rotterdam
To: rotterdam op lists.piratenpartij.nl

Als reactie op onderstaande email;

Hi Piraten,

Ik stel voor om aankomende dinsdagavond (28-2) rond 20:00 bij mij thuis af
te spreken voor een informele bijeenkomst voor Rotterdamse piraten.

Ik woon wel een stuk buiten het centrum van Rotterdam.
Er is parkeerruimte en het is prima te bereiken met OV
(metro station Nieuw Verlaat)
(Het exacte adres kan je krijgen in een prive-bericht)

Als er andere ideeen zijn hoor ik het graag, anders zie ik jullie dinsdag
:-) !

Groetjes Frank