[Delft] besproken tijdens kroegmeet(delft of rotterdam)verhoging contributie.

Geert-Jan delft op piratenpartij.nl
Di Apr 4 23:23:41 CEST 2017

Hi Wim,

Ik wil voorstellen om er een multiplechoice van te maken, te beginnen bij t minimum. (wat 17,50 wás toen we deze instelde.Is nu 12)

-  12
-  19,84
-  42
-  256
-  1337
-  1729
- anders namelijk:....

Meer leuke nrs kunnen natuurlijk toegevoegd worden ;-)

Geert-Jan