[Amsterdam] Einde Lijstlidmaatschap - resubscribe om te verversen.

Danny Werner Danny.Werner op piratenpartij.nl
Wo Jul 11 19:51:08 CEST 2018

Beste leden van Amsterdam op lists.piratenpartij.nl

Behoudens recente testberichten en een vergissing m.b.t. een
internationaal bezoek is deze lijst is 4 jaar niet actief geweest.
Ik wil hem graag her-activeren voor discussies.

Toelichting.
"Signal" is momenteel hèt medium voor korte mededelingen in Amsterdam.
In diverse andere groepen is het gebruik van signal uit de hand gelopen.
Soms doordat enkelingen zoveel te vertellen hebben dat ze anderen
overschreeuwen, soms omdat signal zich niet leent voor langere,
diepere discussies.
In het laatse geval is er een prima alternatief: de mailinglijst.
[Algemeen] en [Campagne] werken naar mijn smaak prima, [Amsterdam] niet.
Ik denk dat er weinig mensen zich van de lijst bewust zijn.

Een bericht (binnenkort) van mij over het bestaan van deze lijst
in de signalgroep "Amsterdamse Piraten" en een mailtje aan enkele
actieve Piraten waarvan ik weet dat ze niet in de signalgroep zitten
moet dat veranderen.

Van de mensen die ik niet ken beëindig ik het lidmaatschap.
Dat klinkt erger dan het is; je kunt je zo weer subscriben (aanmelden)