[Afdelingen] Fwd: [Algemeen] Verklaring lokale Piratenpartijen over EP2019

Rico Brouwer | PPNL rico at piratenpartij.nl
Fri Apr 12 12:05:59 CEST 2019

Beste Edwin,

Ik heb in 2016 de Piratenpartij Almere opgericht
https://almere.piratenpartij.nl/ in 2016.

Omdat ik de enige was in PP_Almere en ik stopte met mijn taken voor PPNL
eind vorig jaar:
https://forum.piratenpartij.nl/index.php?t=msg&th=3775&start=0& is er
sindsdien geen Piratenpartij Almere meer. Daarom ondertekent PP_Almere
niet.

Op persoonlijke titel herken ik veel van wat in de mail hieronder van 11
april wordt gezegd en het is fijn te zien dat lokale afdelingen elkaar
vinden en samen optrekken, ongeacht de aanleiding.

In de brief staat: 'Zodra de landelijke partij zijn zaken weer op orde
heeft..' doen wij weer mee. Maar 'landelijk' bestaat alleen als het de
plek is waar lokaal samenkomt. Zonder brede lokale steun is er geen
'landelijk'.

Mijn motivatie om me in te zetten was nu juist voor landelijk. Het voelt
zo een beetje alsof Landelijk lijkt op Almere :-(

succes met de lokale initiatieven,

groetjes van Rico

--
Rico Brouwer | PPNL