[Afdelingen] ILO 23 januari https://pad.piratenpartij.nl/p/lokalepartijen2018-01-23

Danny Werner Danny.Werner at piratenpartij.nl
Tue Jan 16 22:20:45 CET 2018

Dag allemaal,

ILO: Inter Lokaal Overleg
+++++++++++++++++++
16 januari ging niet door, bestuursvergadering was 1 week verschoven.
Aangezien we afwisselen, ene week bestuur, andere week de lokalen,
schuift dit ook op.
Eerstvolgend lokaal overleg 23 januari 20:30, Mumble,
https://pad.piratenpartij.nl/p/lokalepartijen2018-01-23
+++++++++++++++++++

Vriendelijke groet,

Danny (+31 6 189 565 71)

P.S. Ik heb de adressen van degenen waarvan ik belangstelling vermoed en
het adres heb in de cc gezet.
Geef het s.v.p. door, dit overleg is nog jong, en lang niet iedereen zit
al op de mailinglist.

-- (anon)
The high court of wolves said, "Of course the sheep can have justice.
All it has to do is walk into our lair. If the sheep won't do that
voluntarily, then obviously the sheep has done something wrong."