[Afdelingen] Overleg Permanente Campagne 06-12-2017

Maarten van der Pol maarten.v.d.pol at piratenpartij.nl
Wed Dec 6 12:11:44 CET 2017

Beste Piraten,

Op verzoek van Abram zal ik vanavond wederom de vergadering voorzitten voor de werkgroep Permanente Campagne. Abram heeft die ruimte nodig om zich te kunnen focussen op onder andere de subsidieaanvraag Sleepwet.

Ik verzoek jullie om eventuele agendapunten toe te voegen op https://trello.com/b/uTg6goma/permanente-campagne onder de kolom “Agendapunten volgende vergadering”. Ik maak vanavond voor de vergadering de agenda op orde.

Voor wie het heeft gemist: Over anderhalve week hebben we een fysieke bijeenkomst voor Permanente Campagne. (17 december in Utrecht). Op deze bijeenkomst bespreken we sowieso de communicatiestrategie en gaan we kijken naar de voorwaarden voor deelname aan een volgende verkiezing (mocht het kabinet vallen). Natuurlijk is iedereen met een mening welkom, maar we verwachten wel dat iedereen die komt ook actief bij gaat dragen. Het doel is om driekwart van de bijeenkomt actief bezig te zijn. Heb je suggesties voor de bijeenkomst? Plaats ze hier: https://pad.piratenpartij.nl/p/pc2017-12-17

Ten slotte nog een reminder. De nieuwsbrief van november https://pad.piratenpartij.nl/p/nieuwsbrief2017-11 is er niet uitgegaan. De nieuwsbrief van december zal worden verzorgd door Leo. Input voor deze nieuwsbrief kan uiterlijk vandaag nog worden toegevoegd aan https://pad.piratenpartij.nl/p/nieuwsbrief2017-12. Plaats dus ook door wat je in november terug had willen zien.

Vriendelijke groet,

Maarten van der Pol