[Afdelingen] Nieuwsbrief input (deadline 6 december)

Maarten van der Pol maarten.v.d.pol at piratenpartij.nl
Fri Dec 1 16:43:01 CET 2017

Beste allen,

Ik zag een oproep van Leo voor input voor de nieuwsbrief van december. Die oproep is niet terecht gekomen bij Utrecht vandaar dat ik deze nog even doorstuur naar campagne at lists, afdelingen at lists en de adressen van de afdelingen die input hebben geleverd voor de nieuwsbrief van november (die is namelijk niet verstuurd).

Heb je iets voor de nieuwsbrief? Voeg het toe op: https://pad.piratenpartij.nl/p/nieuwsbrief2017-12

Had je input geleverd voor november? Kijk even hoe bruikbaar het nu nog is en plaats wat je er alsnog in wil hebben in de pad voor december. De pad van november staat hier: https://pad.piratenpartij.nl/p/nieuwsbrief2017-11

Voor de duidelijkheid: Leo heeft de nieuwsbrief met ingang van deze maand op zich genomen.

Vriendelijke groet,

Maarten