[Zuidholland_mailinglijst] Vrijheidscollege door Ancilla Tilia

edwin ijsman edwin op piratenpartij.nl
Ma Apr 18 11:13:54 CEST 2016

On 04/17/2016 12:35 PM, Jos wrote:
> Gratis.

Als het op het Bevrijdingsfestival is, is dat ze geraden. Ik vind het
sowieso een meer en meer door commercie gedreven evenement. Sinds enkele
jaren kom ik er eigenlijk niet meer. Dit naar aanleiding van een
bezoekje aan de stands van de diverse NGO's en non-profits, waar de
vrijwilligers me meldden dat ze, sinds ze bij het muziekgebeuren binnen
de hekken geplaatst zijn, hun eigen lunchpakketjes niet meer door de
'security' krijgen.

Ik zal eens kijken of ik hier wel langs wil gaan. Alhoewel het festival
wat mij betreft passé is. De vrijheid kan je in deze stad prima op het
strand vieren.

~Edwin