[Rotterdam] klimmen bij funforest rotterdam23 -4-2017

wim.dool op piratenpartij.nl wim.dool op piratenpartij.nl
Vr Mrt 24 22:27:25 CET 2017

Waarde Piraten,

Het wordt tijd om in het want te klimmen. weg van het politieke gewoel
in rustiger vaarwater. Bij gebrek aan schepen klimmen we in bomen. IN
Survivalprogramma's word aanbevolen om naar een hoog punt te klimmen om
weer (over-)zicht te krijgen.
https://rotterdam.funforest.nl/

het is me gelukt om 20% korting te bedingen als we als groep boeken. Mer
was echt niet mogelijk

De kosten bedragen dan EUR18,36 euri afgrond naar boven 18,50. in plaats
van in 23.95.
Het is mogelijk om een lunch te nuttigen  kosten volgen middels een
update.
bij meer dan 10 persoen moet ik dit tijdig kenbaar maken aan FunForest.

Neem voor al introducees mee. Zij mogen profiteren van de korting. We
hopen dan wel dat zij lid worden. Ze hebben immers al geld bespaard wat
gebruikt kan worden om lid te worden van de Piratenpartij.

Tot 23 april 11:00. RAIN OR SHINE
aanmelding sluit 1 week ervoor 16 april.

ARR
Wim