[Referendum] voor een vrije informatie samenleving - referendum

Charif charif at protonmail.ch
Sun Mar 27 23:21:50 CEST 2016

Check http://seositecheckup.com/seo-audit/voorstem.nl/nl voor wat er nog verbeterd kan worden met SEO. SEO strategie/schrijven is echt een expertise en je moet duidelijk een strategie hebben hoe je wilt opvallen.

Maar wat helaas ook helpt is google analytics erop knallen en social media buttons (iets wat ik principieel weiger, maar misschien vinden jullie het wel waard).

Wat snelle tips die je kan verbeteren:

Meta Description fixen

Twitter link naar de NL website verwijzen en de Engelse versie in je description opzetten.

www en normale url naar hetzelfde laten verwijzen.

De url blijven verspreiden op social media (vooral twitter) met bepaalde keywords waar je op gevonden wil worden en wat een link heeft met de content van je website

Succes!

Sent from [ProtonMail](https://protonmail.ch), encrypted email based in Switzerland.