[Referendum] interview verzoek

Rico Brouwer | Piratenpartij rico at piratenpartij.nl
Thu Mar 3 11:03:04 CET 2016

Beste piraat, lid van de piraten referendum maillijst,

Ik heb het idee opgevat een soort geschreven interview te doen met piraten
uit Ukraine, Rusland en Nederland, over het referendum van 6 april. Zou
jij/jullie voor mij antwoorden willen schrijven vanuit het Nederlandse
perspectief? Dan interview ik jullie op die manier ook, net zoals de
buitenlandse piraten.

Diezelfde vragenlijst heb ik inmiddels ook gesteld aan de andere
geinterviewden, via Email.

Je vindt hem hier:

https://pad.piratenpartij.nl/p/201603_vragen_interview_referendum

Ik hoop dat jullie (de leden van de maillijst (zes mensen)) samen gaan
werken in deze PAD om tot een soort gezamenlijke antwoorden te komen. Dat
zijn dan geen 'Nederlandse standpunten' ofzo, net zo min als dat wat ik
hopelijk terug krijg Ukrainse of Russische standpunten zijn. Het is gewoon
wat een paar piraten in die landen zeggen.

Ik probeer uiterlijk 10 maart de reacties van de drie invalshoeken te hebben
verzameld en er een stukje van te kunnen schrijven. Afhankelijk van wat er
terug komt natuurlijk.

Groet,

Dank

Rico