[Referendum] referendum campagne mailinglijst

Wiel Maessen DrNukey at piratenpartij.nl
Tue Feb 23 21:32:35 CET 2016

Goh, een mail met de vraag "hoe verder" stond ook al op mijn programma. Evenwel niet zo'n lange ;)

We hebben nogal wat beloofd in het pb. Het Engelstalige pb ligt nu bij Communicatie maar zou door Internationaal opgepikt moeten worden. Thijs gaf al aan dat Julia Reda zich distantieert van het initiatief en vraagt verder om een formele vraag om actie (?) en richtlijnen voor die actie. Zie wg Communicatie mails.

Ik ben verder met Joshua bezig om te kijken hoe we de Stemwijzer in de wp site kunnen bouwen.

Ik ga nog aan wat meer touwtjes trekken om de vaart er in te houden.

Groetjes,
\Wiel