[Groningen] Debat Dataveillance 14/03

J.P. Lemain jp op piratenpartij.nl
Ma Mrt 12 21:04:53 CET 2018

Allen,

Zoals onderstaand te lezen is er woensdag 14-03 een evenement, namelijk
Dataveillance: the Price of Privacy. Hierbij wordt ook een paneldebat
gehouden waarbij Jonathan zal deelnemen aan de discussie. Het evenement
vindt vanaf 15:00 plaats in het harmoniecomplex van de RUG Groningen,
toegang is gratis.

Meer informatie is beschikbaar via