[Eindhoven lijst] Fw: Wij steunen de volgende A12 blokkade. Jullie ook? 📣

Robert van der Peijl m31 op dse.nl
Do Apr 27 09:10:59 CEST 2023

Beste Piraten,

Het staat iedereen vrij om wel of niet mee te doen aan de genoemde
acties. Ik zou wel willen weten wat de complete onderbouwing is voor
Wims stelling dat er geen door CO₂ veroorzaakt klimaatprobleem is. En is
dat iets waar de meeste klimaatwetenschappers het over eens zijn?

Elders lees ik: IJskernen uit diepgelegen ijslagen van Antarctica tonen
aan dat de CO₂-concentraties nu hoger zijn dan op enig ander moment in
de afgelopen 650.000 jaar.

En het verband tussen temperatuur en CO₂-concentraties lijkt ook vrij
evident, zie bijv. hier:

https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/figures/antarctic-temperature-change-and-atmospheric-carbon-dioxide-concentration-co2-over-the-past-800-000-years

Maar we dwalen af. 😁 Het ging over de oproep van Platform Stop Racisme.
Ik zie persoonlijk wel wat in hun argumenten.

Hartelijke groet,

Robert