[Democratie] [ICT] Ontwikkelaars gezocht voor Project Nulpunt

Sander Plas sander.plas op piratenpartij.nl
Zo Jun 30 23:51:02 CEST 2013

Bedankt allemaal voor jullie reacties & mijn excuses voor de complete
radiostilte van mijn kant!

Mijn huis lag de afgelopen week nogal overhoop ivm het vervangen van de
vloerbedekking :) waardoor ik in mijn vrije tijd geen toegang tot een PC
had.

Omdat Geert-Johan voor zover ik kan nagaan de enige beschikbare techneut
is die niet al 10 andere PP projecten heeft lopen, heb ik met hem
afgesproken dat hij voor nu de leiding neemt over de technische kant van
het project. Hij zal in ieder geval a.s. woensdag samen met Dirk & Henk
naar een vergadering met nulpunt gaan. Ik kan hier zelf helaas niet bij
zijn.

We moeten even kijken hoe e.e.a. verder verloopt maar ik kan me goed
voorstellen dat we in een iets later stadium extra mensen nodig hebben,
wellicht ook voor minder technische taken als meedenken over de
functionaliteit/interfaces en testen. Uiteraard laten we het weten zodra
er meer bekend is!